ALANYA AUGUSTI 2009

Nu är jag här. Igen.
Det är jäääävligt varmt, men det lider jag inte speciellt av, förutom konstanta svettattacker då.
Synd att havet inte svalkar heller. Känns bara som att gå ner i något blött så att säga...
Det mesta är sig likt. Fula, meterhöga frisyrer och äckligt sura tankar i min hjärna som jag sopar åt sidan med diverse ursäkter, men nej. De senaste veckornas tankar och händelser och en lite för full bägare gör att nu har jag bestämt mig.
Ikväll blir det SERIÖST snack med snubben. Simple as that.
Ikväll kommer min syster och hennes vänner hit och äter, det ska bli mys dock. Riktigt.
Sällskap blir man ju faktiskt inte överdrivet bortskämd med. Fast jag klagar nog ändå inte.
Jag gillar det här verkligen. Förutom mina spöken som dansar i hjärnan just nu sen innan jag gick utanför dörren. Men de kanske försvinner sen efter pratet. Hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Nicole

I miss you!

2009-08-13 @ 13:31:31
URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Längtar tills du kommer hem och man får höra hur allt har gått! <3

2009-08-14 @ 11:07:27
Postat av: Mikaela

Nu är jag hemma!

2009-08-30 @ 15:38:11
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0