Går och dör lite inuti.

Blev en lunch på Waynes med Jossan och sen en liten runda på H&M i Ringen.
Köpte alldeles för mycket. För små byxor också som måste bytas..
Nu känns det som att jag verkligen går in i "död-levande-stadiet", jag lever, men vad kommer jag göra? Jobba och tiden kommer bara gå och på kvällarna kommer jag bara ligga och tycka synd om mig själv för att jag saknar Yakup så mycket. Känns som ett givande liv måste jag säga. Jag vill bara slänga mig på bussen till Arlanda och ta första flyget till Antalya och buss till Alanya. Springa till min älskling och säga att jag stannar här nu.
Och nej det har ingenting med mina vänner och min familj här. Ni är värda allt. Men det här är det värsta jag har varit med om.

Seni seviorum sevigilim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0