ALANYA AUGUSTI 2009

Även på denna resa har jag gjort mig en ny vän som kan bli riktigt bra.
Min första vän som befinner sig i samma situation som jag. otroligt skönt.
Sen att hon är 17 år äldre än mig tror jag inte spelar någon större roll.
Nu har jag även bestämt mig. Bestämt mig för att aldrig mer ta skit för det här. ALDRIG mer.
Jag har fattat mitt beslut, om folk har problem med det. Fine - leave för då är det inte värt.
Jag tänker aldrig mer behöva stå till svars för min kärlek så är det bara.
Jag tänker inte göra saker för att man "borde" göra det, för det är det naturliga för "alla" att göra i ett visst skede av livet. Nej jag ska göra det jag vill och känner känns rätt för mig.
Nu får det vara slut.

Kommentarer
Postat av: fanny

jag saknar dig också mikaela! <3

2009-08-25 @ 08:28:50
URL: http://fannyla.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Fanny: Då hoppas jag vi ses snart! :)<3

2009-08-25 @ 18:26:14
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Lovisa

att du är 100% bakom dina val och dina handlingar ger mig inga tvivel på att jag också ska vara det <3 saknar dig och ser varje dag i min almanacka att "Mikaela hem!" kommer närmare och närmare!

2009-08-26 @ 22:18:35
Postat av: Mikaela

Lovisa: Tack vännen, det betyder så mycket för mig! Jag har känt mig rätt ensam ibland faktiskt. Och nu är jag hemma. Hoppas vi ses snart!

<3

2009-08-30 @ 15:43:08
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0