Finns inte ord för en bra rubrik

Jag tycker inte om när folk inte svarar på sms. Vad är det för stil liksom?
Jag har badat, ja faktiskt och vart på rockkonsert "weeeei" och ätit på restaurang. Ja se där vilken effektiv dag.
Nu är min hjärna riktigt hypeeeeer. som den brukar vara dagen innan jag ska åka. Men nu går planet på eftermiddagen vilket gör att jag kommer hinna bygga upp det ännu mer imorgon. Vill åka nu! Men nej.
Jaja, biljetten är utskriven och väskan är vägd. Inga konstigheter. Imorgon går bilden härifrån Sala mot Arlanda klockan 12.00. Så om 16 timmar då. Då har jag kommit någonstans i alla fall. Och om exakt, exakt ett dygn landar mitt plan.
Jag dör. Imorgon och 21 dagar framåt. Bara Yakup. mmm, vill vill vill ha honom nu. Jag kanske borde gå upp i rök när jag är där. Bara försvinna och va med honom för alltid.
Jag vet att jag är riktigt jobbig, ändrar mig stup i kvarten, men nu har jag ändrat tillbaka till det gamla vanliga och jag tror jag vill stanna där nu. Och den känslan kommer nog inte precis försvinna efter dessa tre veckor. Men man vet aldrig. Mannen har mer PMS än jag. Så ja, man vet aldrig vad som händer med honom. Vilket är lite utav hans tjusning ändå tycker jag.
Oj vilken liten historia det här blev. Min lilla kärlekshistoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0