Burned

Det svider lite på mig.
Jag brände mig litegranna igår. Jag tror nämligen fortfarande att jag har bra grund efter sommarens början då jag var i Alanya. Men nej. Nu går man där röd som en tomat.
Dagen var trevlig och jag hann även igår träffa mina trollisbarn.
Först sol och bad med the twins. Sen tog jag med mig den ena tvillingen hem för middag och VÄNNER, så kom Nicole över en sväng och sen lite senare under kvällen kom Roonie över. Händelserikt, men det gäller att passa på nu innan alla försvinner och gör sina diverse grejer i höst.

Idag blir det en dag med min lovely korkskruv och potatisklyftor med bea och vin. En massa annat hinner vi säkert också med.
Börjar kännas lite vemodigt att jag ska ge mig av för 3 veckor snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0