You don't know what you've got 'til you missing it a lot

So true.
Igår var en jävla deppdag! Hoppas det blir bättre idag, solen skiner ju och allt!
Måste hålla mig sysselsatt helt enkelt.
Martina åkte hem till sina kusiner igår, då vart jag ensam.. Vilket ibland är farlig kombo, som igår. Vilkett ledde till att för att inte bli min farliga kombo började jag rensa min garderob och rummet osv. Sen låg jag mest och tyckte synd om mig själv ett tag.
På kvällen blev det promenad och snack med Fia, det slutade med att vi hamnade hemma hos henne och drack thé. Så mysigt så.Tog inte med mig mitt busskort så det blev till att traska hem mitt i natten själv.
Jag ville ha lite telefonsällskap, så jag ringde till Marcus, men han var upptagen, vilket jag... blev lite instabil (?) av. Så jag ringde och pratade med Jossan istället. Det var bra telefonsällskap.

One tree hill blev det efter det och jag bröt ihop lite, som vanligt när jag ser på det nuförtiden, sen fick jag panik, för jag vet inte när jag kommer kunna se fortsättningen på det ju. Kommer missa ett avsnitt, men kan förhoppningsvis se det nästa måndag då jag befinner mig in the states.
Jag låg här sen och tyckte ännu mer synd om mig själv, och som den underliga telepati jag faktiskt har ut i det kosmiska, bestämde jag mig för att sätta på min mobil, och som jag kände på mig, hade den där mr. upptagen ringt. Så jag ringde och pratade med honom... Vet inte om det blir bättre eller sämre av det. Antagligen båda.
Nu ska jag sluta prata nonsens och fånga dagen!
<3

Kommentarer
Postat av: mikaela

Jag vet det var det jag menade med att vi förhoppningsvis kan se det när vi är där!

2009-04-06 @ 20:44:44
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: martina

yesbox;)

2009-04-06 @ 21:35:42
URL: http://segersteth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0