Poc är hemma

Salut mes copaines!
Har vart hemma en stund nu, snacka om död fisk. Nu ska jag sova en stund sen har jag en massa skit att ta tag i.
Sen blir det hem till Jossan för fixeri och sen förning på Söderhof och sen slutligen Fias skiva på Umbra.

Igår var det också skiva, på Frans August, ett hemligt ställe som jag aldrig skulle ha hittat till om jag gick själv. Tyvärr måste jag säga att den inte var av höjdarkvalité (förlåt) Men dte kanske mest berodde på att jag inte kände nån där typ. Och jag, Lovisa och Malin var själva ett bra tag på dansgolvet. Nej så kan man inte ha det! Vi drog vid halv två, men tror de ändå började stänga då. Så åkte jag hem till Malin och sov i en bäddsoffa i källaren! Myyyyys!

Det togs inga bilde rigår, det var trist, så jag tänker gå och köpa batterier så jag kan ta massa av bilder ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG, näää jag fattar inte. shit asså, helt craaaaaaaaaaazzzzzzzyyyyyyyyyy.

2009-04-27 @ 14:51:49
URL: http://segersteth.blogg.se/
Postat av: mikaela

Haha ja :) Mår du bra idag eller? Du verkade lite på lyset om man säger så :P Men ja, jag förstår att ni hade kul, ni kände ju varandra allihopa typ! :)

2009-04-27 @ 17:15:01
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: mikaela

Asså smidigt Patrik! :p

Ja typ, eller du satt typ helt lost och pratade med nåra andra och sa typ hejdå.. Haha, både jag & malin sa fan vad röd han va i ögonen ^^ Aja så ska det väl va på sin skiva!

2009-04-28 @ 16:55:53
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0