One step at a time, there's no need to rush

Fy fan vad jag var seg igår och lite deppig också av nån anöednin, så jag kände att jag behövde få ut lite känslor, så jag la mig och kollade på one tree hill. Det kändes både bättre och sämre efter det. Fint att de spelar mycket The Fray nu. Deras skiva är nämligen en av de mest avlyssnade här.
Sen kände jag att det var dags att ta tag i kläd och fixgrejen. Tog en stund och jag ville inte ha några kläder på mig från min garderob över huvud taget.. Var så seg, otaggad och trött..
Men när vi väl stod och väntade på bussen försvann allt det där och ersattes av en piggare och gladare jag!
Vi drog först till Söderhof för lite billig öl. Kanske var det, det faktum att jag var svinigt trött egentligen och inte hade ätit på flera timmar som gjorde att jag blev full ganska snabbt. Har inte haft så kul på länge, var riktig träning för magmusklerna. I bågen träffade vi på en man som vi misstänkte var från Rumänien då han började prata om att Ceasesco(stavning?) blev skjuten och grejer.
Vi begav oss till 80's där det mest blev till att stå ute och prata med folk, en tysk och tre fransmän. Den ena fransmannen fick jag beröm av, han sa nämligen att jag var den första svensk som kunde säga hans namn ordentligt. Mmm, även om jag igår förstod att franskan praktiskt taget är som bortblåst, men jag och Jossan gjorde oss kontakter ifall vi skulle åka till Paris. Väl på dansgolvet hittade jag en lång snubbe att dansa med, tänk om alla kunde vara så långa. Men fortfarande kan inget få mig att glömma min älskling långt härifrån.
Galet kul kväll blev det igår i alla fall!
Idag väntar städning, lite packning, plugg, promenad med Fia, tvättning,, tripp till centrum för att handla, följa med Martina på vägen och kanske träffa Nicole lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0