One mind, thousands of thoughts

Det är tvära svängar i mitt liv. Som ni märkte var livet på topp igårkväll, idag känns allt som att jag står i början av en svart virvlande tunnel, som uppbyggt för depp helt enkelt.
Tur att det händer mycket denna helg som gör att mina tankar kommer vara far away. Kommer att vara konstant full/bakis från och med imorgon kväll i tre dagar, får se hur jag ska lyckas fixa ihop det med jobb och skola. Kan ju bli riktigt intressant.

Martina har åkt hem idag, tillbaka till Östersund. Människan var här i fyra veckor och två av dem var hon här. Det har vart så trevligt med sällskap och bollplank. Jag måste erkänna att jag var riktigt nervös innan hon kom hit, för vi kom på att när vi var i Turkiet så pratade vi i princip ingenting liksom... Men det har gått skitbra och det känns som att vi känt varandra i evigheter. Ibland var vi nästan som ett par syskon. Haha. Känns bra att man kan vara sig själv och jaa, det har vart riktigt mysigt helt enkelt. Nästa gång vi ses är det den 5:e juni och vi drar till Alanya dagen efter. Lite mer än en månad. Förstå hur fort den här månaden kommer gå! Sen är det tänkt att jag ska få åka upp och hälsa på henne lite!



Kommer sakna dig, men vi ses snart igen!



Kommentarer
Postat av: martina

åh vad gullig du är mikaela, jag kommer också sakna dig skitmycket! <3 men nu är det pepp som gäller fram till 5:e juni ! :D

2009-04-24 @ 20:21:28
URL: http://segersteth.blogg.se/
Postat av: mikaela

peppra på med pepp alltså!!!! :)

<3

2009-04-26 @ 08:36:32
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0