Never say never

Min musikperiod just nu är The Frays skiva The Fray. Den är så otroligt underbar. Väcker känslor av alla slag, eller snarare förstärker de jag redan har. Tror jag.
Imorgon blir det till att dra till The states. Ska bli så skönt att distraheras i en vecka. Tänka på en massa annat och mildra min ångest med shopping. Det låter väl som underbar terapi. Tycker jag i alla fall.
Nu ska jag ut och fånga även denna dag med sol, glass på munkbrokajen, det låter väl finemang?
Sen ska jag sitta instängd och jobba i och för sig, mindre kul och efter det då är det hem, packa det sista och racerskriva svenskan. mmm. Underbart. Och sen upp imorgon!


Vi vet det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0