Mysmiddag

Stupade en stund när jag kom hem. Kom tillbaka till Sköndal runt tjugo i sju. Tog ett glas vitt på Alisons terrass. Sedan blev det taxi till Koh Panghang. Mysig Thailänds restaurang på Skånegatan. Precis bredvid min favorit bar, Bara Vi.
Gjorde av med alldeles för mycket pengar, men va fan, det är inte ofta jag går på restaurang ute i Stockholm, så man får unna sig. Åt alldeles underbara Baby back ribbs.
Kände dock att kvällen fick sluta för min del efter middagen och drog inte vidare med de andra till Ett Ställe. Hade vart nice, men imorrn blir det till att gå upp pigg och allärt för jobb och sen skiva.
Nu blir det thé, kolastrut och HIMYM!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

himym??:O:O

2009-04-26 @ 16:37:51
URL: http://segersteth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0