mais oui

Igår hände en del roliga och en del mindre roliga saker. Martina kom hem halv nio då var jag nästan klar för att dra, hade panik på människan och fick inte tag på henne. Men hon fixade sig och vi drog och mötte Jossan.
På tuben kommer det på två killar/män har svårt att se hur gamla människor är. Den ena står och kollar på mig hela tiden, och när jag kollar på honom står han typ och mumlar och gör pussmunnar och blinkar med ögat. Flera stationer. Och jag bara asgarvade men kunde inte låta bli att titta på honom för det var ändå kul... När de går av går han förbi och säger "Ah, really sexy girl". Haha.
Ja tack för den komplimangen, bara att suga åt sig.

Sen kommer vi till padapapapa... Viperroom såklart.
Där höll det på att bli bråk hela tiden nästan mellan min kära kollega och några andra killar som var helt körda i huvudet.. Kvällen blev trots underbart sällskap inte helt härlig måste jag säga. Det var inte det drag det brukar vara där. Vi får pröva lyckan ikväll igen helt enkelt!


segersteth.blogg.se


Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: martina

vad?!

2009-04-04 @ 16:28:27
URL: http://segersteth.blogg.se/
Postat av: Josefine

asså snälla säg att jag itne ser ut sådär i verkligheten...

2009-04-04 @ 19:16:39
URL: http://joszefiune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0