Lite random tankar och konstateranden

Jag såg Mikael Persbrandt på söder idag när jag hade en mysig vin/ölträff med Lovisa och Josefine
Jag såg dessutom Erik Hassle i lördags kväll vid fatbursp.
Jag har blivit klippt och fått håret färgat av Martina idag.
Jag kan inte låta bli att tänka att det är stört men bäst att man lyckades få en riktig kalaspingla till vän på Turkietresan.
Jag åt lunch med Özlem i solen.
Jag kan inte låta bli att glädjas över att även hon kom in i mitt liv i höstas.

Jag är så sjukt nere att jag inte vet vad jag ska ta mig till, fast jag samtidigt ör hur lycklig som helst och njuter av våren med goda vänner.
Jag saknar nämligen min pojkvän väldigt mycket. För mycket, orimligt mycket.
Jag kan inte låta bli att undra vad han gör där borta.
Jag kommer troligtvis endast må så här till på i alla fall torsdag, eftersom jag åker till New York på onsdag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0