I will be number one again

Pratade för en stund sedan med min gudmor, som även är min mammas kusin.
Hon har nu bytt ut min kära mor mot mig för att ha sina kvällssamtal.. Så även ikväll.
Samtalet var väldigt roande då mina sysslingar (tvillingar på sex år och en liten plutt på snart 5 år) alltid säger så roliga saker som jag sedan får berättat för mig.
I alla fall så har de två äldsta tydligen börjat med någon topplista över människor de tycker om... Och ja för någon vecka sen låg man tydligen etta på den trots att jag inte träffat dem sen början av februari. Jag säger då det, jag måste ha gjort ett herrans intryck på dem sen de var små. Nu har jag dock blivit nedputtad, men jag låg fortfarande kvar på listan i alla fall. Nu gäller det att hitta en lucka i kalendern så jag kan åka och roffa tillbaka min förstaplats!

Med detta säger jag hejsvejs och gå inte vilse i lingonskogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0