Alive and kicking

Än så länge lever jag. Känns som att den här förkylningen kan släppa snart, men det beror väl på vad jag har för kläder på mig ikväll. Men jag orkar inte vara ful, så antagligen nåt som inte gynnar min tillfriskning.
Nej det var inte så farligt på jobbet idag faktiskt, det gick rätt fort. Surt att det vart helt underbart väder ute, fast hellre det nästan än att börja jobba klockan åtta och det är kolsvart, går ju fan inte att piggna till under hela dagen!
Med alla studentskivor och grejer i farten ska jag inte gå ut på ett tag nu, så därför tänker jag ta på mig ett extrapass nästa lördag, passar bra till semesterkassan också. Behöver ju så mycket som möjligt. Nu ska jag ta en powernap och sen blir det bara att va snabb in i duschen och fixa sig!
Men hoppas ni får en trevlig lördagkväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0