After all, I do miss you like I did before

Jag tror jag spricker.... Eftersom att jag stack från skolan lite tidigare idag så tänkte jag att jag kunde tajma in min "far away"-boyfriends hektiska schema, visst gjorde jag det också. Han hade precis vaknat och skulle gå till jobbet efter en stund. Jag har mått relativt bra de senaste dagarna, men just nu, känner jag att jag fick en sån där tung saknad över mig igen, trodde den gått över. Men icke.
Det är så roligt att prata med honom. Han tror att HAN ska LÄRA MIG engelska... Ja ni kan själva gissa vem av oss som är bäst på engelska. Dagens skämt. Men men, Nu är det inte överdrivet lång tid kvar i alla fall tills vi ses igen.
Hoppas han klipper av sin fula, fula frisyr tills dess.... annars gör jag det när jag kommer dit.
Jamen detta var väl väldigt intressant? Ni ska få se ett fint litet kollagesom jag slängde ihop på min Kurdiska Tintin.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha yeah right :P

2009-04-22 @ 19:07:47
Postat av: Nicole

Jag tror inte jag kan, ska redan på min + två till och nu säger de att man måste betala för de biljetter man inte säljer vilket jag inte skrivit på. Vi fick 11 biljetter så jag kommer isf behöva betala in 700 till på den här jävla bajsskivan. Så tyvärr tar pengarna emot, och min princip om att inte besöka café umbra igen:P

2009-04-22 @ 22:46:21
URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: Sara

ehm, du är jättebra på engelska...

2009-04-23 @ 18:40:03
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0