~

Ja ni..
Idag hade vi psykologi, där pratade vi lite om barndomen och sedan om vilka egenskaper man kan få beroende på vilken plats man är född på i syskonskaran.
Vår lärare frågade vilka som var yngst, mellan osv..
Själv är man ju storasyster, så jag räckte snällt upp handen och hoppades att hon inte skulle ta mig som "Beskriv hennes drag" som hon gjort på de tidigare.
Det gjorde hon såklart. Yeyy.. Eller inte.
Först var det tyst och alla typ satt, kändes som i en evighet, bara det var ju fruktansvärt generande och förnedrande, att ingen ens kunde beskriva mig.
Aja, sen tar en tjej i min klass ordet och säger att "jaa, hon är väl väldigt allvarlig, och seriös" Jaha, tänkte jag kul.. Jag kanske protesterade lite och sådär, och de jag satt med ja kanske skruvade lite på sig, eller ärligt jag vet inte för jag blev helt ställd.
Nu fick jag det bekräftat som jag befarat. Folk ser mig som en tråkig, allvarlig person, säkert helt utan humor.
Jaja, vad ska jag göra. Jag är bara blyg i början därför kanske folk tröttnar på att försöka lära känna mig eller så, jag vet inte.
Till slut sa hon i alla fall; "Ja, jag kanske inte känner dig tillräckligt bra" och nej det får jag verkligen hålla med om.
Många som känner mig skrattar åt mig eller med eller vad man ska säga, vilket jag tror betyder att jag kan vara lite rolig ibland? Usch, sånt här är verkligen inte bra för mig..
Sluta överanalysera din jävel!

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du är super rolig, synd att ingen kunde bekriva dig som jag känner dig. Hade jag varit där så hade du fått fina drag beskrivna på riktigt!

2008-09-19 @ 19:34:20
Postat av: m

jag tänkte säga nåt men att öppna upp känslor är inte jag. speciellt inte för helklass. fast iofs. d u vet ju alla fina ord jag tycker iaf. :D

bloggstart för mig nästa, jag kämpar med ett namn ;D

<3 <3 <3 <3

2008-09-19 @ 23:38:46
Postat av: Mikaela

Ja tack det värmer :)

aa, det ör bra! Jag vill läsa,läsa,läsa!

<3<3<3<3

2008-09-20 @ 07:56:38
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0