~

Ja det berömda provet som jag skrivit om i veckan så mycket är avklarat.. Tänkte bara skriva vad mina 4 vapendragare i skolan svarade när jag skickade sms till dem i panik om hur man skulle förklara ordet jordbävning. Det var innan jag hade hittat den fiffiga ordlistan.

Mitt sms:
Hej, alltså hur ska man förklara begreppet jordbävning? :P vad är han ute efter liksom?

Efter ett tag rullade svaren in:
J:
skakningar i marken? xD
L: Haha ja vet, skitskumt.. Tror bara man ska förklarar vad som händer typ =S
F: Haha, jag vet inte.. Att plattorna plötsligt rör på sig, spänningen utlöses liksom. Tror jag.
M: Hm.. Bra fråga, kanske att det uppkommer vidkollision o så. o ritcherskalan kolla lite på den med.. våggrejjerna.

Hur sött på en skala? Alltså jag ser vår insatthet och att alla kommer med samma träffsäkra svar, haha. Tur att det inte kom ett piss på provet om detta.
Jag vet inte varför jag ville visa detta, men jag bläddrade igenom mina sms och tyckte det var sött.. Hoppas ni inte msstycker mina vänner?



Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha :D

jag tycker det är så vackert: fast vi inte har någon aning svarar alla ändå för att visa sin goda vilja :)

2008-11-15 @ 13:21:08
Postat av: Mikaela

Ja, det är så underbart :D

<3

2008-11-15 @ 13:52:57
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0