18 ÅR

Ja, imorse klockan 04.18 var det exakt 18 år sedan jag kom till världen.
helt sjukt.
Jag kommer ihåg när jag var liten och tänkte: woow, en ag blir jag 18 och då är jag stor, då kommer jag bo själv, köra bil och allt möjligt.

men riktigt så stor känner jag mig inte.
Men, men nu ska jag njuta av dagen som bjuder på, lunch med mina kära vänner, (lite skola, men det är inget jag ser fram emot, därför får det vara i en parantes), teater "den allvarsamma leken" och utgång med Lovisa & Jossan :)
Nu ska jag äta tårta från igår till frukost. Yummie.
Hörs! Ha en bra dag!

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en jätte bra födelsedag!!! :D

2008-05-29 @ 14:04:53
URL: http://fasterthanacannonball.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0