Varför, varför varför?

Vad har jag gjort? Vad har jag gjort för att förtjäna denna konstant oroande känslan jag har?
Det kan vara för att det är mycket just nu.
Det kan vara för att personer inte är riktigt som jag vill. Kanske för att jag spenderar alldeles för lite tid med de jag vill.
Kanske för att jag inte känner mig hemma någonstans. Kanske för att du inte är här.
Kanske för att jag inte vet vad som ska hända. Det stör mig. Som vanligt. Jag vet, jag har kontrollbehov. Och jag vet att det inte är bra.
Men det som stör mig mest... Varför kan jag inte bara somna vid tio? Alltså den här konstanta oron. Den gnager och biter och river inuti.
Jag är rädd att detta kan leda till ett beroende, ett dåligt sådant.

Jag tar glatt emot alla svar som någon kan tänkas ha! Tack!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nej det är gratis tror jag.. Allt man gör hos ungdomsmottagningen är gratis fram till man är 22..

Men nej det tror jag inte att jag ska. Jag är färdig där så att säga. Jag mår mycket mycket bättre och jag kan inte se hur hon skulle kunna hjälpa mig.

Nej jag tror inte musik hjälper heller, jag gjorde dte flrut men det brukade bara göra att jag vaknade senare under natten..

2008-12-16 @ 12:32:21
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0